Weer een middagje zeilen, aanvankelijk met iets te weinig en later zelfs met meer wind dan iedereen aan boord prettig vond, maar wel heerlijk gezeild.
Onderstaand de enige foto die gemaakt is. 🙂

Thumbs Up!

Related Images: