Weer een middagje zeilen, aanvankelijk met iets te weinig en later zelfs met meer wind dan iedereen aan boord prettig vond, maar wel heerlijk gezeild.
Onderstaand de enige foto die gemaakt is. 🙂

Vorige
Volgende
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.
Mogelijk gemaakt door WordPress & Thema door Anders Norén
Geef een reactie